SeydaAnur Arkadaşlar bebeğin kanala inmesi için neler yapabilirim 38+1 olacak yarın ama doktorum baktım kafası baya yukarıdaymış henüz şuan egzersiz yapıyorum hurma yiyip ahududu çayı içiyorum ama başka neler yapabilirim
LamiyaCetinkaya SeydaAnur kaçıncı doğum ? Benim ilk oğlum sancılar başladığında, diğeri de tam 9 cm açılmada kanala girdi, ikisi de yukaridaydı doğuma kadar ama bir sürü egzersiz yaptım, yürüdüm filan öncesinde..