Arsmngmz Kızlar bebeğimde böbrek genişlemesi var ikisinde birden 17 haftalıkken öğrendim takip edilmesi gerek ama düzelebilir dedi doktorum. Benim aklıma takılan şimdi cişini yapamıyo galiba o yüzden böbrekleri genişliyo☹️😔 amniyon sıvısınıda bebeğin idrarı dolduruyomus benim sıvımda azalma olurmu şimdi aklıma takıldı yaaaa bebeğim erkek yasayan varmı böbrek genişlemesi???
ayseerkan Benim bebeğimde var aynı durum ben de ayrıntılı ultrason muayenesinde öğrenmiştim. Doktor takip edilmesi gerek dedi. Sadece sağ böbrekte var bizim. Şu an 38. Haftama geldim artık ne büyüyor ne de küçülüyor dedi doktorum. Her hafta bakıyoruz. Benim bebeğim kız. Genellikle erkek bebeklerde olurmuş. Bir çoğu da Doğumdan sonra düzelirmiş. İlk öğrendiğimde bende çok üzülmüştüm düzelir inşallah endişelenmeyin takipte kalın. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle...
Arsmngmz ayseerkan Bende her iki böbrekte var milimleri 4 ve 3 doktorda düzeleceğini düşünüyorum dedi ama insallah düzelir çok üzülüyorum çünkü teşekkür ederim
ayseerkan Deletedmom56 Bizim artık Doğum için son günlerimiz her an gelebilir dedi doktorumuz ve en son 5 mm civarıydı ve doktorum 10 u geçmeden korkma demişti. Korkmayın üzülmeyin hamileliğinizin tadını çıkarın düzelecektir inşallah
Arsmngmz Deletedmom56 İnsallah canım kaç cm dedi sana? Erkek bebekmi? Ama tek taraflı oldugu için çok korkmayın derler insallah iyileşir bebişlerimiz