Arkadaslar acil yardım. Ilk gebeligimde sabah kalkinca yatagim islakti suyun geldiğini öyle anlamıştım. Agrim sancim yoktu. Şimdi de ic camasirimda islaklik var ama normal akinti gibi degil daha da islak. Ama böyle şarıl şarıl da degil. Suyu bu sekilde az az olacak sekilde gelen oldu mu? Yarin sabah kontrolum var bekleyeyim mi beklemeyeyim mi ayirt edemiyorum neyin ıslaklığı oldugunu.