Selam kızlar 36+6 yim şuan. 38+4 te yani bir buçuk hafta sonra planli sezaryen ile kavuşacağız. Hamileliğim çok rahat ve hareketli geçti. Normal doğum olur diyordum. Bebeğim en başından beri makat geliş ☺ şuanda 2800 gr 49 cm. Doğana kadar 3 olur herhalde. Yorum ve dualarınızı bekliyorum.