iremkayaaaa Kızlar selam 20+3ten yazıyorum sol yumurtalığım da ağrı oluyor ara sıra böyle yanma gibi sizce neden olur korkmalı mıyım
tubaa_grl iremkayaaaa Merhaba benim de ağrılarım çok oluyordu 27+3 oldu hala daha devam ediyor doktorlar rahim büyüğü için baskı yapıyor bağlar geriliyor normal bı durum demişti yine de siz doktoruna da sorun :)