Hayriye32 11.haftamda bana da dediler 2,4 / 2,5 başka doktora gittim baya detaylı baktı normal değerlerin üst sınırında dedi çok ağladım, 3 hafta doktora gidemedim 16 haftada doktorumu değiştirdim yaklaşımı filan çok kötüydü söylemek var söylemek var. Değiştirdiğim şu anki doktorum sendrom vs o haftalarda belli olmaz bu cihazlarla hiç belli olmaz ense kalınlığı net ölçülemez dedi 2 haftaya detaylı var bakalım ne çikacak. Ne gelirse Rabbimden