Anne2509 Haftada kan uyuşmazlığı testi yapıldığını gördüm az önce internette ancak doktorum bana böyle bir bilgi vermedi ya da 28. Haftada gel demedi. Bir sonraki kontrolümde30 haftalık olacağım. Sizce daha erken doktora gitmeli miyim yoksa gerek görmediği için falan mı söylemedi anlamadım. Doktoru bu testi yapmayan gerek görmeyen vs var mı acaba?
ozlemeymen07 Anne2509 doktora ben kendim soyledim kan uyusmazligim var diye 28de igne vruuncaksin dedi
Anne2509 Yazmelegi_ ama eşimin kan grubunu doktor sormadı yani bu konuda bi bilgisi yok ki yapıp yapmamaya karar versin
Anne2509 ozlemeymen07 yani benim olup olmadığı ile ilgili bir bilgim yoktu. Yukarda bi arkadaşım biri pozitif biri negatifse yapılıyor demiş o zaman bizim uyuşmazlık yok o yüzden demedi sanırım doktor da 🤷🏼♀️
akkrn Anne2509 canım sen pozitifsen olmuyor zaten sana kan grubunu sormuştur pozitif olduğu içinde gerek yok zaten. Anne negatifse olan bi durum uyuşmazlık
Anne2509 akkrn aa anladımmm teşekkür ederim. Pozitifim ben. Eşimin kan geubunun da önemli olduğunu sanmıştım ben 😀Cevap veren herkese teşekkür ederim🌸
Liyamm1 Anne2509 Ben sordum kendim için doktor anne negatif ise testi yapiyoruz dedi bende pozitif oldugum için yapmiyolar ve esimde pozitif.