Kızlar 9 haftalık gebeyim.Sanırım salgına yakalandım.Burnum kulaklarım boğazım çok acıyor sanki yüzüm dolmuş gibi.Gözlerim başım ağrıyor sürekli hapsiriyorum.Arada birde öksürüyorum.Saglik ocağı doktorum paroldan başka birşey icemezsin dedi.Birde riskli gebeliğim var.Agridan 3 gündür ağlıyorum.Bir önerisi olan varmı ne yapabilirim.