Kızlar çevremde o kadar çok “şunu alma gerek yok, şunu kesinlikle al” diye diye kafamı çorba ettiler. Kanguru almak istiyorum ama bazıları al derken bazıları gerek yok kullanışsız diyo. Sizce napayım alayım mı ?
(Doğumum Haziran yani yaza denk geliyor bu arada)