Kızlar selam bu haftalar da olup cinsiyet öğrenen var mi merak ediyorum aylık kontrol günüm geldi yarın gitsem mi yoksa bir hafta daha beklesem mi diye düşünüyorum ilk gebeliğim de oğlumun cinsiyetini 12 haftalıkken öğrenmiştim çok erken göstermişti bunu aşırı merak ediyorum 🥹