Kızlar 19 haftalığım kızım bana uğurlu geldi nasibiyle geliyo atandım çok şükür. Ama oturarak çalışıyorum sabah 15 dk akşam 15 yürüyorum gün içindede adım atıyorum ama kemiklerim falan batıyo akşama doğru. Ne kadar ayakta kalmalıyım çok oturmak zararli mi siz calısıyo musunuz