ZelihaTkcnn Merhaba epidural normal doğum yapanlar var mı ve nasıl oluyor belden iğne mi yapiyorlar yoksa ince bir kablo mu takılı kalıyor ayrıca hastaneye gider gitmez takıyorlar mı yoksa açılmayı mı bekliyorlar bilgilendirirmisiniz ?🙏🏻
sedseda ZelihaTkcnn Merhaba ben 9 Şubat’ta Ankara Bilkent şehir Hastanesi’nde epiduralli normal doğum yaptım planlı gelişen bir şey değildi açılmam 5-6 santim olduktan sonra öneride bulundular Ben de kabul ettim yapılması için açılmanın biraz ilerlemesi gerekiyormuş sanırım belden yapılan bir iğne kablo takıyorlar dediğiniz gibi çok acılı bir işlem değil beni baya rahatlattı İyi ki yaptırmışım diyorum