med_yil00 15+6 oldum geçenlerde amcamları yemeğe çağırdım tabi o zaman 12 haftalığım ama yemek yaparken midem bulandı koşturmaktan midem bulandı. Ne çayı bitti ne kahvesi annem çok yardımcı oldu inanın ki 5 gün dinlendim. Şimdi hiç içimden gelmiyor birilerini ağırlamak ama insanlar ne anlar ne zaman görseler hiç çağırmıyorsun da bilmem ne bu arada hamile olduğumu biliyorlar zaten ilk başta zor geçti kistlerim vardı şükür onlar geçti çok ağrı çektim. Kimse demiyor sen yorulma sen bize gel ya da işte sen tatlı yap ben salata yapayım diğeri poğaça yapsın maksat oturmak ama kimse böyle demiyor benimde sinirlerim hopluyor