Happ Üroloji bize bugün proxeed ya da promenk önerdi ama biraz araştırdım zeuciti de çok metediyorlar sizce hangisi daha iyi kullanıp fayda gören var mı yeni post açmak zorunda kaldım başlığı değiştiremedim
Aysennnnnn Happ eşim de bir süredir kullanıyor proxeed canım henüz test vermedi ama bence de işe yarıyordur kullanan çok var
Beyzasimsek_08 Happ benim eşim kullandı 3 ay boyunca canım çok faydasını gördük değerlerimizi birden 2 3 katına çıkardı
Beyzasimsek_08 Beyzasimsek_08 zeucit kullandı. Bende yanında bol bol kabak çekirdeği keçiboynuzunun kendisi yedirdim. Bu ay aşılamamızı yaptık umarım faydasını görürsün 🥰
pnarpnar35 Happ eşim de proxeed kullandı aşılama öncesi gebelik olmadı ama değerleri baya yükseldi faydası oluyor bence
Happ Aysennnnnn inşallah canım inşallah siz nasıl kullanmıştınız bazı yerlerden günde 1 bazıları 2 diyor
Happ pnarpnar35 bende macun ve çakşır suyu içiriyorum ayrıca o zaman bizede 1 yeterli olur çok teşekkür ederim hepimiz inşallah 🤲🏻
Happ Aysennnnnn bizde öyle yapalım o zaman Farklı ilaçlar aktardan aldıklarım da var çünkü çok sağolun 🤲🏻
Melek156 Eşim zeucit kullanıyor daha test vermedik bir de bi Nihalin bahçesinden gingsenli kuvvet macunu da aldık onu da kullanıyor