Zeeyyss 3+5 te lekeler ile ilk ogrendigim gün başladı progestan iğne yapıldı 5. Haftayı doldurduk bakıldı kese var etrafı temiz ama rahim içinde kanama alanları vardı haftalık iğne sabah aksma fitil ikişer adet ten 4 tane günlük kullandım 10. Haftaya kadar , ama kanama alanı 6+2 de gittiğimde yok olmuştu. 10. Haftada Dr bırak artık iğneyi fitili dedi 3 gün sonra yogunnn leke pıhtı geldi günlük iğne yapıldı bir hafta ve 16. Haftaya kadar fitil kullandım , son kanamada hiç rahim içinde bebekte kanama alanı yoktu anlmadilar nerden geliyor , comelmeden uzanmadan bol su içerek ağır kaldırmadan geçirdik iyiyiz bin şükür bugün perinatoloji muaynemiz vardı 21+2 gayet saglikliyiz. Birliktelik yasak bilginiz olsun. Gececk iyi düşünün ben çok ağlamıştım Dr düşeceği varsa düşer ama birşey olmayacaksa da senin yüzünden bu stresten düşecek sakjn ol dedi