Daha çok yeni gebeliğim 4+5. Lekelenme denilen seyi yasadım. Kan gibi değil, akıntının rengi açık pembeydi. İkinci gebeliğim ilk gebeliğimde hiç yaşamadım böyle bir şey. Henüz dr kontrolüne de gitmemiştim kese gözükmez diye ama her ihtimale karşı yarın gideceğim. Reglimin üzerinden 8 gün geçti. Bu kadar geç olunca da leke oluyor mu. Adet gününde olur vs deniliyordu ama emin olamadım sorun yoktur diye umuyorum