Canım bende o haftalarda çok durgunluk hissettim hatta korkup sağlık ocağına gitmiştim.Haftası haftasını tutmuyor mesela şuan da da o akdar çok harekket ediyor ki.O yüzden telaşa girme çok normal şeyler ayaklarının altına yüksek birşeyler katıp uzanabilirsin yada çikolata felan yiyebilirsin gece hareketlerini hissetmeniz daha kolay.Endiseye girmeyin strese sokmayın kendinizi