Diyetisyen hala doğurmadım😬açılmam da yokmuş😕bu arada trombosit sayım düşük olduğu için devlet hastanesindeki doktorum doğumunu burda yaptıramam dedi dün Ankara Eğitim Araştırma daydım doğumum orda olucak 41 e kadar bekleriz doğum başlamazsa suni sancı verip yatırırız dedi bakalım çarşamba tekrar çağırdı saĝ salim gelsin yavrularımız inşallah🙏🙏