Olumludusun şuan 34 haftamdayimcok şükür ama 30dan beri benimde kasılmalarım oldu, doktor nidicart ve progestan vermişti onlardan rahatlatmiyodu ama bana engel olacak ağrılarım yoktu bı akşam cok azıcık belime sancı girdi ishal ağrısı gibi.. acile gittim iki dakika aralıklarla sancım 100lerr fırladı doğum başlayacaktı yatış önerdiler kabul ettim serumlarla ilaçlarla o gece sabaha çıktık şükürler olsun ki.. taburcu oldum ama yine kasılmalarım düzenli.. ilaçlara iğne de ekledi evde vuruyorum.. doğuma kadar devam ilaçlar yan etki yapmasın diye.. ben agrilarimi asla hissetmedim iyiki de gidip yatisi kabul etmişim yoksa şuan bebeğim kuvezdeydi.. benim de acilmam yok ama rahim yumuşamış demişti iyiki gelmişsin hastaneye demistidoktorum şuan da hala aynıyım durduğu yere kadar tutacaklar bebeği 😔