Hanımlar detaylı ultrasona gittim perinatalog baktı hersey normal gelişim güzel dedi ama rahimin bir yerinde bebeğin kesesinde yapışıklık var dedi anormali olarak degerlendirmedi herhalde dogum sayısı ile ilgili midir 4cu olucak bilmiyorum hiç yaşayan var mı normal doğum yapıcam normalde problem yaşadınız mı böyle olupta internette iyi şeyler görmedim kendi doktoruma da danışıcam bu konuyu gidince haftaya