Öncelikle bu soruyu sorarak canınızı cektirirsem veya ayıp edersem beni bağışlayın..
Bunu en iyi anneler tecrübeli insanlar bilir diye danışmak istedim. Canım bugün çok fazla Hatay usulü dürüm yemek istedi ancak bi zararı olur diye korkumdan yiyemedim. Yani dışardan yemeyin diyorlar genelde hep evden yiyorum ev yemekleri yiyorum acaba bu seferlik yesem bir zararı olur mu bilgisi olan lütfen yazsın.