Nureymn valla benim de 145 çıktı sınır dedi doktorum. 100 gr yapılana kadar şekerli çok az yedim çünkü öncesinde çok abartmıştım. Sadece doktorum çok şekerli yeme dedi o kadar. 100gr normal geldi çok şükür ama ben yine de dikkat ediyorum doktorum şerbetli tatlı falan yeme sütlü tatlı ye daha çok dedi. 100gr ben boyut olarak daha büyük hayal etmiştim fakat 50 gr ile aynı boyutta fakat içeceğin tadı diğerine göre daha şekerli haliyle, ilk başlar biraz tansiyon oynattırıyor fakat şöyle temiz bir hava alırsanız rahat geçiyor korkulacak hiç bir şeyi yok her şey bebişlerimiz için :) umarım sizin de güzel geçer ve sonuçlar temiz olur.