Sclkrcu Kızlar öylesine yapayım dedim reglime 7 gün kaldı çoktan geçtim yumurtlama zamanını fakat bu ne demek oluyor şimdi 
Nidaanur Sclkrcu regle 4 gün kala yumurtlama gördüm. Pcos var mı sizde? Ayda iki kez yumurtlama olabiliyormuş da.
Patito__ Sclkrcu yarin tekrr yapin bugunu yinede degerlendirin yarin siliklesirse yumrtlamadandir yarin siliklesirse yarinida degerlendirin. Hakkinizda hayırlısı
Yaseminnny Sclkrcu reglime 6 gün kala yumurtlama testi yapmıştım ve koyu çıkmıştı sonra gebelik testinde hafif cizgiyle gebeligimi öğrenmiştim:)
Nidaanur Sclkrcu mümkün olduğunu kendimde gördüm 🙂 adete 4 gün kala yumurtladım çok şaşırmıştım. İsterseniz gebelik testi de yapın varsa da çıkmış olur.
Nidaanur Sclkrcu 3 gün ilişki önemli. Yarında testi yapın silikse çatlamıştır yumurtanız. 17 gün sonrada gebelik testi yapın inşallah sağlıkla gelsin bebişler.
Hsnsarem-94 Nidaanur size bişey sorabilir miyim izniniz olursa dün bu şekildeydi değerlendirdim hemen ama bugün tekrar test yaptım fotosunu atarım size sezce hangi günler değerlendirmem lazım yumurtladiktan sonra
Sclkrcu Nidaanur https://share.icloud.com/photos/0903ABnXTyn5lK0pNMZ_bVUEA bugün yine yaptım hiç silikleşmemiş