Kızlar öncelikle allah isteyen herkese hayırlısıyla bebek versin inşallah. Ben her ay düzenli adet oluyorum doktora da gittim herhangi bir sıkıntı yok dedi. Ama bebek çok istiyorum. Bu hayıt tohumu meryem otu vs vs kullanıp faydası olan oldumu lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz. DÜZENLİ ADET OLUYORUM ADETTE BİR SORUN YOK ADET SÖKTÜRÜCÜ OLARAK KULLANMAK DEĞİL YUMURTLAMAYA YADA GEBELİĞE ETKİSİ OLACAK ŞEKİLDE SORUYORUM SORUYU KIZLAR 🤲😭