Nidaanur Bhyshn geçebiliyor. İlk zamanlarda sindirim sorunum, kabızlık, kasık ağrısı vardı çok şükür onlar geçti. Bulantı devam ediyor.8haftalığım.
Zeytop Bunyeden bünyeye değişir hiç bulantı vs yasamayanda var benim gibi ilk 3 4 ay bulantı tansiyon kabızlık yaşayanda
Bhyshn Zeytop evet bende sadece kabızlık ve tiksinme var bulantı falan yok. Google sağlıksız gebelik olunca belirtiler kayboluyor yazmışlar korktum bian