Kızlar bazen bebeğin hareketini saniyelik karnımda titreşim gibi bir şey hissediyorum. Başka böyle bir şey yaşayan var mı merak ediyorum ne olabilir ? Bir de 2 güne kadar hareketleri daha çoktu sanki bugün daha az. Doktor günde 10 hareket sayman yeterli diyor ama yine de az geliyor bana siz yaşıyor musunuz böyle bir durum. Sonuçta büyüdü artık her hareketini hissetmem gerekir diye düşünüyorum