esraeses HMBD ay yorumlar da da çoğu yuvarlak kese erkek demiş hangi koca karı lafı doğru acaba yaaa 😂
esraeses HMBD iremkoftercioglu minikmucizeemaak Mormnekse Bu bizim kese sizce cinsiyet ne ? 😂 10 haftalık
esraeses iremkoftercioglu bi dakka ben internette yuvarlaksa kız fasulyeyle erkek okudum acaba tam tersi mi kafam yandı 😂
sunashn50 esraeses ben doktoruma sordum bebeğin hareketine göre şekli değişir kesenin öyle bişey yok dedi fasulye şeklindeydi benim kızım olcak inşallah 🩷🌸
Myrtle esraeses en ilk 6 kontrolunde yusyuvarlak ve kiz :). 7 den sonra gittigimde sekli zaten fasulyelesmeye benzedi git gide. En ilk gidisime gore benim tutuyor :)