feslegenkokusu Kızlar hamilelikten önce ayaklarım 35-36 idi. Şimdi 37 falan oldu. Ayaklar acaba geri eski haline gelir mi doğumdan sonra 🤣
tgc_gzm2018 feslegenkokusu döneer tabi ödem oluyor ellriniz falnda sisecek masalh her yerimiz şişecek 🙄
Ebru3457 feslegenkokusu olur canım normal ödemden dolayıdır bende normalde 37 38 giyiyorum ayakkabı kalınına göre ama gebelikte 39 giydim hep hem kilo alımından hem ödemden dolayı rahat olsun diye