Merhaba hanımlar, bende 10 yıldır taşikardi var yani nabzım 100-120 arasında oluyor işte herkes bi baktır deyince kardiyolojiye çıktım o da korkuttu kalbe giden yük artcak daha çok çalışcak kalp yetmezliğine kadar gidebilir dedi saneloc yazdı 100ün altına düşsün istiyoruz falan dedi kadın doğum doktorum kullanmamı çok istemedi kardiyoloji ile konuştu o da anne sağlığı önemli kullanması lazım deyince mecbur dedi ben sonra birkaç doktora danıştım korkmana gerek yok ilaç kullanmalık bi durumun yok dedi kullanmamaya karar verdim de size sormak istiyorum taşikardisi olup ilaç kullanmadan doğum yapan bi rahatsızlık yaşamayan var mı yoksa ilaç mı kullandınız? 22. haftadayım bu arada