Minikkalp04 iç giyim ve gecelik yafa rahat bır elbıse falan sabah yatısım yapıldı öglen cıktım ama çok çektim sana hap verirlerse sor bu ne diye sunı sancıymıs bılmıyodum yuttum öldüm öldüm dirildim bbek rahme insin diye verılıyomus adet agrısı neykıı onun yanında 🤦🏻♀️🤦🏻♀️1 saat falan o sancıyı çektim sonra yürüyerek catala yattım aglaya zırlaya komple bayışttılar bende özelde oldum dr"m özelde çünki, kanaman oluyo hasta bezıni onlar veriyolar hastaneden cıkmadan değiştirirsin eve geldigimde narkozu atamamıştım hep kustum hıcbırsey yiyemedim maf oldum o gün ertesi gün gecıyo ama duygusal olarak geçmiyo ,sekız ay olcak benım hal burnumun diregi sızlıyor hatırlatıkca eşim sagolsun hem benle agladı hem benı gezdırdı kafamı dagıtmaya dışarı cıkartı yedırdı içirdi🙏🏻ama noldu biliyomusun bır ay sonra hamıle kaldım bu bir mucizeydi belkıde eşim sayesınde o morelle hamıle kaldım,üzülme diyemem insanız yaşadıgımız en büyük imtihan oluyo malesef evlat dıyınxe akan su duruyor🥹inşallah cabuk toparlanır hamıle kalırsın kendını sıkma dua et namaz kıl rabbım sınamasın bir daha inşallah🙏🏻🙏🏻🌹