Tugbagvn Hanımlar merhaba. 5 buçuk yaşında bir oğlum var ikinci gebeliğimi yaşıyorum 18+5 im fakat hala herhangi bir hareket hissetmedim. Kız çocukları geç hareketlenir diyorlar ama kız da değil ki cinsiyeti erkek anlayamadım 😂😂 Var mı aynı durumu yaşayan?
Elifinannesi5454 Tugbagvn bnm kız 15 16 cı haftadan berı hıssedyrm cnm suan 22 haftalgm dsardnda bllı oluo tekmelemesı
Kardelennn21 Tugbagvn benimde ikinci gebeliğim tam 15 de hissettim sonra giderek daha güçlendi hareketleri şu an 23 haftalığız
Zeroj Tugbagvn Canım benim bildiğim erkek çocuklari geç hareket eder kaynanam.hep.soyler önceden ultrason yokken biz hareketlerinden anlardik kızları erken hareket etmiş ama erkek çocukları hep altı yada yedide hareket etmiş bir oğlu kızları ¾ hareket etmiş
Kardelennn21 Tugbagvn yok canım normaldir benim bi arkadaşım üçüncüye hamile 21. Haftasında daha yeni yeni hissetmeye başladı
Elifinannesi5454 Tugbagvn valla blmym cnm erkege hamıle kalmadm hc 😂ama sey bnm ıc karnm kucuk sanrm ondn dolayı hıssedyrm bı arkdsm bnden 2 hfta onde onnda kız o daha yenı yenı basladm dedı harektlrrını hssetmeye doktor sey demıs ıc karnn gens ondn dolayı gec hussedersn korkma dems
Tansusercan Benim ilk gevelik 17 haftada ilk hareketlerini hissetmeye basladim erkek bebeğim suan 20+5
Busra_27_34_ Tugbagvn ay benimde ikinci gebeliğim 17 haftaligim henüz tık yok galiba bazen bişey oluyor hareket mı yoksa bana mı öyle geliyor çözemiyorum benimde erkek ama sözde erkek erken oynardı nerde bunu diyenler 😁😁
Tugbagvn Busra_27_34_ valla öyle bana da hep öyle dediler yahu ahahahah bu sene erkek senesi midir nedir %80 erkek herkesin 😂😂
Beyza2727 Tugbagvn 2.nci gebeliğim 7 haftalıkken hissettim şuan 11 im halada hissediyorum İlk gebeliğim de 3.5 aylıkken hissetmiştim 🥹😘
Tugbagvn Beyza2727 7 haftalıkken hissetmen mümkün değil canım bağırsak hareketlerindir onlar suan bile hissetmen neredeyse zor yani