Kızlar merhaba 16haftaya girdim geçen pazartesi günü kaşıntı için kadın doğum doktoruna sorduğumda karaciğer enzimlerine bakalım gebelik kolestazı olabilirsin dedi acayip kaşınıyorum peki sonuç bu çıkarsa nasıl bir yol izleniyor pazartesi günü tekrar gidicem doktora açıkçası tedirginim biraz😊