Pinaryavuz Selam anneler Suan tam 31 hafta 4 günlük gebelıgım var ve bebegın kilosu 1560 gram. Doktor kontrolümde bebek kilosu 10 gün geriden geliyor dedi ve benim moralim tamamen çöktü. Aynı durumu yaşayıp sonra bebeklerde bir sorun yaşayan var mı?
nurcan05 Pinaryavuz benimde 31.haftada 1700 dedi 2 hafta geriden geliyordu 1 haftaya düştü şimdi 33 haftalık olduk her hafta kilosunu söylemiyor en son 1700 dü karın cevresi küçük dedi doktorum her hafta kontrole gidiyorum perinatolojiye
nurcan05 Pinaryavuz moralinizi bozmayın yediklerinize dikkat edin bebeğinizin hareketleri nasıl peki benim azdı doktoruma demiştim o da perinatolojiye göndermişti ondan her hafta takip ediliyor ondan azdı hareketleri demek şu an daha hareketli
Pinaryavuz nurcan05 yani internete baktığımız zaman kılosu normal geliyor ama 1700 kıloya gelısım az dedıyse benim tamamen geri
nurcan05 Pinaryavuz her hafta gidiyor musunuz peki doktor ne diyor karın cevresi büyümüş iyi dedi aradaki fark 1 haftaya düşmüş dedi benim kızım gerçekten yok denecek kadar az hareket ediyordu şu an iyi öyle anlaşıldı zaten gelişim geriliği doktor bakınca detaylı nst ye giriyorum birde her hafta sancı var mı hareketleri kalp atışı hepsine bakıyor doktor
Pinaryavuz nurcan05 bebegın hareketlerınde sorun yok şükür. Benim rahmimde milyonda olduğu ıcın haftalık kontrole başladık bizde bakalım ya herseyın hayırlısı
Pinaryavuz nurcan05 yani her hafta gel git ınanıncok yorucu oluyor. Esimde Suan yanımda yok. Fazla yiyen biri değilim sadece zorunluluktan yiyorum inanin söyle bir sağlık sorunu çıkacak diye her dakika düşünüyorum. Dua edin bana
nurcan05 Pinaryavuz gerçekten zor oluyor uzun sürüyor doktora gir çık sonra nst tekrar doktora git yoruluyorum bende eşim çalışıyor tek gidip geliyorum hep mecbur inşallah sizinde benimde düzelir kilo alır bebeklerimiz her şey güzel olur sağlıkla gelsinler 🤲🙏