babyiscoming_ 1,5 yıllık deneyimlerime dayanarak 😂 çok kolay düşüp çok kolay yükselen bi hormon bence , ilacını bir gün bile unutsan sıkıntı oluyor. Ben dostinex e pazartesi yarım perşembe yarım olarak başlamıştım. En son pazartesi 2 Perşembe 2 içiyordum😭 Her ay kan verip ilaç yazdırıyordum haftasonuna denk gelirse yandım yani baya psikolojimi bozmuştu o dönem bi türlü düşmemesi. Ama MR temiz çıktıysa bence kısa sürede düşer moralini yüksek tut benimki inatçıydı 😂