Doktordan geliyorum bebek iyiymiş hiçbi sorun yok dedi rahim ağzı uzunluğunda baktı oda normalmiş benim sol tarafımda bi ağrı başlamıştı belime vuruyor ta bazen şiddetleniyor ilk defa böyle birşey oldu dışarıdaydım bide biraz bekledim geçer diye yok saat 2 den beri doktordan çıkınca bişey yok deyince biraz rahatladım geçmiş gibiydi şimdi yatıyorum dinleniyorum ama devam ediyo gene doktor idrar tahlili ver dedi belki gaz sancısıdır dedi sıcak su falan mı koysam napcam bilemedim saatlerdir ağrı çekiyorum