Merhaba hanımlar, bir yakınım 9 haftalık hamile. Hamileliği biraz riskli, bugün ansızın kanaması oldu ve büyük bir parça kan pıhtısı düştü. Bebek değildi çok şükür. Acele ile doktoruna geldik, doktorda aynı şeyi söyledi ve karın boşluğunda olan bir kanama dedi. Bebekle alakası yokmuş, çok şükür ki bebek iyi. Böyle bir durumu yaşayan daha sonra sağlıkla bebeğini kucağına alan var mı? Yanıtlarsanız, çok sevinirim.🌼