Rby01 15 haftalık hamileyim ama karın ağrim var karnimın üst tarafi bazen de alt tarafı ağrıyor.ilk hamileliğim ister istemez endişeleniyorum neden oluyor acaba bilen varmi
ezeles Bir çok sebebi var ağrının gebelikte. Karnın ve bebeğin büyümesi (rahim) Yorgunluk Miyom Gaz sıkışması İdrar yolu enfeksiyonu Çok fazla sebep kendini dinle ağrın devam ederse doktoruna ilet