Derinnmom Kızlar göğüs ucum hep yara, makina ile sağım yapıyorum şimdilik. Lansinoh kreminin 10 ml olanını aldım daha gelmedi, bunu kullanan var mı etkili mi? Kime sorduysam bunu önerdi 🌸
karaguzelirem_ Derinnmom ben doğumdan sonra kullanırım diye almıştım fakat burda tanıştığım bir arkadaş doğumdan 2-3 hafta önce kullanmaya başlamam gerektiğini söyledi o şekilde daha etkili oluyormuş sonrasında yara çatlak vs olmaz dedi.. bende dediği gibi yaklaşık 2 haftadır düzenli sabah akşam kullanıyorum 36.haftamda başladım 38.haftadayım şuan.. ve göğüslerim de bi hassasiyet acıma yara çatlak olmadı şuana kadar umarım doğumdan sonra da olmaz. Size de doğumdan önce kullanmanızı tavsiye ederim..
Yello Derinnmom canım bende makınayla sağım yapıyorum lansinoh çok yapış yapış geldi ama ama yine lansinohun balmı var ondan daha çok memnun kaldım oncekı gibi yara olmuyor
Merve-betul Derinnmom canım garmastan pomat al lansinoh pek onerilmiyo bizim hemsiremiz bebekler tadını sevmiyo sürekli silip temizlemek zorunda kaliyosun bunu yutsada zarar vermez demişti ben iki bebeğimde de kullandım diger bebegim yarın bir aylık olacak çok pişik olmuştu psiikte bile kullandım çok iyi öneririm
__anne__ Derinnmom benimde doğumdan sonra emzirirken çok yara olmuştu. Ne surduysem iyi etmedi ama o krem mucize gibi iyi gelmişti. Üstelik sürdükten sonra emzirmeye de mani olmuyor. İçeriği temiz diye hatırlıyorum.
Derinnmom karaguzelirem_ ben doğurdum canım hep yara şuan, benim doktorum özellikle uyardı ne birşey sür ne de dokun diye. Ben 36.haftada buradakilerden görüp sordum ama kesinlikle dokunma dedi
karaguzelirem_ Derinnmom hımm anladım hay Allah neden öyle dedi acaba, ben bir sıkıntısı görmedim çok şükür göğüslerimle fazla oynamam zaten uyarılıp doğumu tetiklediği söyleniyor belkide bundan kaynaklı sürme demiş olabilir.. ben mustela ile lansinoh arasında kalmıştım sonra lansinoha şans verdim ve memnunum şimdilik umarım doğru emzirme tekniği ile göğüslerim hiç yara olmaz 🙏🏼 sen hemen kullanmaya başla bence inşallah çabuk toparlarsın 🤲🏼
Derinnmom Merve-betul eczacıda senin dediğini önerdi ama genel olarak lansinoh öneriliyor diye onu aldım canım
minikmucizeemaak Derinnmom benim çok yaram olmadı ama bir kaç gün acı çektiğimde kullandım çok fayda göremedim belki düzenli kullanımda sağlar ben iyileşince sürmedim
azracan20 Derinnmom ben kullandım canım yaralarım iki günde geçti her emzirmeden önce sürdüm çok güzel nemlendiriyor
Hulya-003 Derinnmom inanılmaz bir şey anında etki ediyor ve sürdükten sonra emzirmek için yıkamanıza yada silmemize gerek kalmıyor ilk aldığımda ay bu ne küçücük ileşene kadar yetmez diyordum bayağı da kullandım yani kesinlikle tavsiye