Aysnrcll Merhaba herkese pazartesi günü doğumum var devlet Hastanesi’nde. Eskiden devlette doğumdan sonra kum torbası vs konuluyormus. Doğum yapan varmı devlette deneyimlerinizi paylaşırsınız benimle aşırı geerginim
Buseviim1 @Aysnrcll 20 gün önce normal doğum yaptım koyulmadı banada doğumdan sonra temizlediler kalan parçaları dogumhanede