Melegim01 Hanımlar 10 haftalık hamileyim kahverengi kremsi kıvamda akinti leke geldi sizce dusuk tehdidi olabilir mi daha öncede geldi ama uzun zamandır progestan kullanıyorum bilen varsa bilgilerini benimle paylassin
Pnrmhmmd Melegim01 progestan kullanıyorsan zaten düşük tehlike olduğu için vermiştir doktor o yüzden kahverengi leke geliyordur ama doktoruna mutlaka sor kan iyi bişey değil hamileyken
GamzeCan Melegim01 malesef olabilir canım hiç birimiz akıntının lekelenmenin neden olduğunu bilemeyiz mutlaka doktora git