ben doğumdan sonra kullanırım diye almıştım fakat burda tanıştığım bir arkadaş doğumdan 2-3 hafta önce kullanmaya başlamam gerektiğini söyledi o şekilde daha etkili oluyormuş sonrasında yara çatlak vs olmaz dedi.. bende dediği gibi yaklaşık 2 haftadır düzenli sabah akşam kullanıyorum 36.haftamda başladım 38.haftadayım şuan.. ve göğüslerim de bi hassasiyet acıma yara çatlak olmadı şuana kadar umarım doğumdan sonra da olmaz.