Bence canınızı sık sık acitmaniza gerek yok benim doktorum 2 kere beta HCG bakti artması iyi dedi bir daha hiç bakmadı bebek ve kese bile gözükmedigi halde hemen gerek duymadı 2 katı arttiysa 2. De gayet normal 6 hafta olunca kadın doğuma gidin keseyi görürsünüz