gulsahmeyra35 36+5 olduk nasipse kızımızın ismi Meyra Aden olacak 🌸🥰 sağlıkla doğsun tüm bebişlerimiz💖
Nurglsari Babymom07 kafam karıştı sadece tek bi yerde anlamı kötü oda tartışmak olarak geçiyo ama hangi kaynaklae doğru bilemşyorum
elifcevikibis Bircanbingol 38+1 iz 🌿💕 kısmetse 1 Martta sezeryan olacağım 🤲🏻🌸 Kızımın adı Yağmur Neva olucak inşallah❣️🌷
erkencikus_ Bircanbingol Ahsen düşündük inşallah hayrlisiyla bakalm 2.kizim 🌹 sağlıkla gelsinler isim bir süs 🌿
Kbrbydk Bircanbingol 24+2 deyiz. İlk kizimin adı Aysima. İkinciye babasıyla karar verip Almila diye sesleniyor kar ama ben koymak istiyorum. İçime sinen bir isim de yok bakalım ne yapicaz. 🫤