Anneoluyorum19 Yeni doğan bebeğimin böbrek üstü bezinde kanama varmış doğumdan sebeb zor doğum olduğu için doktor geçici dedi ama geçmezse hayati tehlikesi varmış 😔 böyle birseyi yaşayan var mı yada tanıdığının olan 😔
Kediannesi1 Anneoluyorum19 evet teyzemin bebeginin yani kuzenimin vardı şimdi geçti 19 aylık ayrıca hangi doktor size geçici ama geçmezse hayatı tehlikesi var dedi başka doktora gidin lütfen ikisinden birini demesi lazım
Anneoluyorum19 Kediannesi1 bana göre geçici dedi geçer dedi gecmezse çok büyük hayati tehlikelere yol açar dedi 😔😔