Nur7536 bi kontrole gittiğinizde ebelerle görüşüp neler getrmem laızm diye bi görüş alın isterseniz. Mesela anne sütü geç geldiğinde özel hastanelerde mama veriyolarmış ama devlette nolur nolmaz ekstra yanınıza alın diye okumuştum.. Sormakta fayda var sağlama almış oluesunuz.. Ben de devlette yapıcam nasipse.. Ebeler, doktor çok güler yüzlü ılımlılar şimdilik gördüğüm kadarıyla.. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤗🥰