La_sumom 4 Şubat adet oldum 8 şubatta bitti adetim Az önce tuvalette kanamam olduğunu gördüm az şekilde yerleşme kanaması olabilir mi test negatif çıktı
Umay1307 La_sumom yumurtlama olduğu zamanda kanama gelebiliyor canım suan yumurtlama zamanlarında olman lazım ama bilemiyorum
Umay1307 La_sumom hiç olmaz diye birsey yok kuzu olabiliyor kistte olabilir bebekte ama erken çok erken bence bebek için