yesmad tatlım artabilir doktorun ilaç vermesi lazım ve kanamanın duruma bağlı , ben 41le düşük yapmaya başladım akşamına 31 oldu ertesi gün 10a düştü ama baya kanamam vardı normal regli gibi değil bir günde bir paket pet bitirdim yani doktoruna kesin danış