Merhabalar kızlar beta hcg 99.90 çıktı şu an görünmemesi normal mi çok küçük görünmez dedi ay bilemedim endişelendim. Rahmin kalınlaşmış güzel dedi 1 hafta sonra gel kan ver bakalım dedi. İlk hamileliğim hiç tecrübem yok. Dolayısıyla kesesi görünmemesi ürküttü beni.
Çevrem de çok ürküttü yok işte dış gebelik felan olur, yok kimyasal gebelik vs. Ürktüm 99.90 kaç hafta veya gün oluyor bilginiz var mı?