Sealemdar Babamın kanser olduğunu öğrendim . Ama başlangıcıymış. Özel hastane 3 ayda kurtarırım tamamen demiş . Akciğer olduğu için korkuyorum böyle olup ta iyileşen var mı çevreniz de 😔
YldrmNUR Sealemdar başlangıç evresinde olduğu için şanslı canım. Erken teşhis ve tedavi her zaman hayat kurtarır. Hem kendi hem babanızın moralini yüksek tutun moral çok önemli. Siz ve ailenin diğer üyeleri yılda bir defa kontrol amaçlı akciğerlerinize baktırabilirsiniz
Barabar Sealemdar çok geçmiş olsun inşallah doktorun dediği gibi olur bir bilgim yok post üstte kalsın
ssena67 Annem 3 ay önce ameliyat oldu 2. Evre demişlerdi yarısını aldılar ciğerinin şu an çok şükür iyi normal hayatına devam ediyor. Sizin 1. Evreymiş daha kolay olur çok geçmiş olsun