GE-20 hormonal sanırım benimde son aylarda başladı 30. Haftadan sonra falan öncesinde zaten baya mide bulantısı falan çektim o geçti derken bu tat olayı başladı ama doğurur doğurmaz geçiyor istediğin kadar yiyebiliyorsun merak etme doğurduğu gün 5 öğün yemek yedim